>

October 09, 2016

Positif, Perbezaan itu Melengkapkan





Bismillahirrahmanirrahim.



Kamu dari keturunan berharta,
Aku biasa2 sahaja.

Kamu punya rupa,
Aku biasa2 sahaja,
Pendek, hidung kemek, wajah kusam.

Kamu punya ilmu yang tinggi,
Aku masih dalam perjalanan menuju itu.

Kamu nakal tapi kamu punya sisi yang cukup baik,
Aku ni nampak je baik tapi kadang2 aku punya jahat tu,
MasyaAllah, bertaubatlah wahai diri.

Dua jasad, hati dan keturunan berbeza
Pertembungan budaya
Semoga kelak terjalin dengan aman sentosa
Bahagia selamanya #tilljannah #sampaisyurga


Aku perlukan seseorang yang boleh menerima kurang dan lebihku
Ya, Allah berikan apa yang kita perlu, bukan apa yang kita mahu.

Believe in myself?
Im not achieve that confidence level yet.

No comments:

Post a Comment

 
2009 - 2015 | Copyright reserved | Norhidayah Mat Seman.