>

February 02, 2014

nikmat menulis ditarik





Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum w.b.t... Salam blogger buat semua pembaca blogyang tak seberapa ini.



Dalam aku suka, minat, rindu akan dia, Dia memberi amaran padaku supaya aku sentiasa beringat di dalam duniaNya yang fana ini. Agar aku tidak terjerumus ke kancah yang tidak sepatutnya. Cukuplah sekali itu sahaja aku lebih kepada dipermainkan.

Ya Allah.. Semoga Engkau tabahkan hatiku dalam menghadapi cabaran dan dugaan dariMu. Hmmm aku rasa semacam nikmat menulis aku ni sedikit demi sedikit ditarik olehNya. Sepertinya aku kekeringan idea untuk dikongsi bersama. hmm Mungkin ini saja coretanku kali ini.

Buat kawan2 wanitaku, moga kita sama2 menjadi wanita muslimah.... ^_^


your love, HS

No comments:

Post a Comment

 
2009 - 2015 | Copyright reserved | Norhidayah Mat Seman.