>

March 09, 2013

masalah berakhir dengan kesakitan




Assalamualaikum bloggers !

Dalam seminggu lepas, the whole weekdays in the week, satu persatu masalah menimpa diri Dayah. Oh, that week adalah minggu ketiga kitorang kuliah Semester4. Kalau nak cerita satu persatu masalah, memang tak akan habis sampai esok. Boleh buat cerpen dah kot masalah Dayah sepanjang seminggu lepas. huk3

Mungkin dalam Dayah mengatasi masalah Dayah tu, Dayah ade ter"mengata", ter"kutuk", ke ape ke dekat orang yang bagi masalah tu. huk3 So, in the end, Dayah dapat sakit. Mungkin ini kafarah dosa yang Dayah dah buat selama ni. Nak kata tersalah makan, tak tahu lah. Tapi sampai hari ni, dah empat hari Dayah sakit perut. Rasa perut ni macam kene cucuk2 je. Lepas tu bila tekan perut, rasa loya nak muntah. hurmmm.. Nak makan ape2 pon takde selera.

Dua hari lepas, sakit perut sangat2 sampai demam. Kawan suruh minum susu atau vitagen, baik untuk perut. Tapi, Dayah tak suka susu ! haha So, Dayah beli vitagen saja lah. Tapi, sampai sekarang tak elok lagi sakit perut ni. =(


Kenapa dengan Dayah ni???????? Nak keluar pon takde mood. Nak tengok movie je sambil baring. T__T


xoxo, H

No comments:

Post a Comment

 
2009 - 2015 | Copyright reserved | Norhidayah Mat Seman.